Ocabbaroglu Pro v2 Blogger Portal Teması – ÜCRETSİZ


Ocabbaroglu Pro v2 Blogger Portal Teması sizlerle paylaşıyorum. Tasarım gayet kullanışlı ve sade renkli (mavi-gri). Temada geniş sidebar, geniş açılır üst menü ve logonun yanında duyuru alanı mevcut. Sizden tek bir ricam tasarım tamamen bana ait olduğundan telif hakları ihlali yapmamanız yani tasarımdaki copyright bölümündeki ozicab design linkini kaldırmamanız, Aksi taktirde siteniz gerekli uyarı yapılıp, gerekli platformlara bildirilip kapatılacaktır! Bundan daha fazlası Türkçe olarak anlatmak gerekirse;
Tasarımı kendi temasıymış gibi gösterip, copyright kısmını değiştirenlere Hakkım Haram Olsun!

Temanın Özellikleri
  • Üstte sabit Twitter çubuğu
  • Altlı üstlü 2 farklı renkte açılır menü
  • Yazıları Google ve Yandex'te ara eklentisi
  • Özel manşetler eklentisi
  • Yorumlarda yanıtla eklentisi
  • Yukarı çık eklentisi
  • İlgili Aramalar özelliği
  • Geliştirilmiş Facebook beğen kutusu
  • E-Bülten kaydol eklentisi
  • Tam sayfa tekil sayfalar özelliği
  • Siteye özel arama kutusu sesli veya yazarak
  • Cufon fonts özelliği

RAR ŞİFRESİ: leforce97.blogspot.com
Lütfen Yorum Yapınız.






Yorumlar

  1. rar pas küçük harflerle yazınız.

    YanıtlaSil
  2. Böle bir Tema Arıyorumdum Buldum Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. çok sorunlu bir tema çıktı bu ya üst menüyü düzeltmeye gelmiyor hemen kayıyor neden acaba ?

    YanıtlaSil
  4. kardeşim ellerine sağlık çok tşkler sabahtan beri bu temayı arıyordum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder